7.3.08

Pomysł

Przeszukując opcje bloga (powinno się chyba mówić blogu), znalazłem opcję podpis i pomyślałem nad podpisem.
Po adresie widać, że pisze Piotrek (mnie się ta nazwa podoba. piotrek pisze blogspot kom - ładnie brzmi), więc w podpisie może być coś innego. Chyba mi odbiło; gdy myślałem o podpisie, patrzyłem się na swój pokój i "wpadł mi w oko" mój pluszak. Piotruś. Miś Piotruś. Mam go od pierwszych urodzin. Wiążę z nim tyle wspomnień... Każdy z nas ma coś takiego, co darzy szczególnym... nie powiem uczuciem... przywiązaniem. Często jest to właśnie maskotka, rzadziej jakaś inna rzecz, pamiątka.

Miś Piotruś. Brzmi ładnie, słodko i przyjemnie. :) Wiem, odbija.
"Myśl na dziś" pisze miś.

Przeglądając swój profil na naszej-klasie, zauważyłem opcję "wyślij kwiaty". Bardzo mnie to rozbawiło. Postanowiłem dopisać do rubryki "O sobie", że z góry mówię "nie, dziękuję".

Brak komentarzy: